استخر رو باز آب گرم با تجهیزات کاملا حرفه ای و بهداشتی تصفیه آب، دوش استخر و جکوزی. موقعیت مناسب نورگیری آفتاب. رعایت نکات ایمنی در طراحی. تجهیزات جابنی پیرامون استخر از جمله سایبان، نیمکت و...

گروه بندی   فضای بیرونی - استخر
امکانات استخر رو باز  آب گرم باتجهیزات کاملا حرفه ای و بهداشتی تصفیه آب ، دوش استخر ، جکوزی












 

استخر آب گرم

تصور سپری کردن اوقات فراغت و تعطیلات خوب و رویایی در یک ویلای لوکس و لاکچری بدون داشتن استخر، غیر ممکن است. به همین دلیل است که استخر فارغ از اینکه روباز باشد و یا سرپوشیده، به عنوان عضو ثابت دکوراسیون خانه های ویلایی شناخته می شود. 

شک نداشته باشید در صورتی که  فضای محیط بیرونی ویلا از وسعت مناسب برخوردار باشد، بهترین انتخاب استخر روباز است. استخرهای رو باز، تاثیر زیادی روی زیبایی نمای خارجی حیاط خانه های ویلایی داشته و زیبایی و جذابیت خاصی را برای این خانه ها به دنبال خواهد داشت. همین دیدگاه باعث می شود تا صاحبان خانه ویلایی روی زیبایی و جذابیت استخر خانه خود حساسیت و وسواس بیشتری داشته باشند.

مجتمع تفریحی  تعطیلات رویایی( royal holiday)  که به عنوان یک اقامتگاه لوکس میزبان شما خواهد بود، از این قاعده مستثنا نیست. استخر روباز، از امکانات مهمی است که این مجموعه برای گذران تعطیلات شما فراهم آورده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های مهم استخر این مجموعه بپردازیم.


ظاهری لوکس و جذاب


همان طور که می دانید  استخرهای ویلایی از نقطه نظر طراحی، شکل های متفاوتی می توانند داشته باشند. اولین موضوعی که تا حد زیادی  در این رابطه تعیین کننده است، ابعاد فضای موجود است. در صورتی که بخواهید همه نکات زیبایی را در طراحی استخر خود بکار گیرید نباید هماهنگی با دکوراسیون و نوع معماری ویلا  را فراموش کنید. 

طراحی استخر روباز اقامتگاه تعطیلات رویایی نیز از توجه به این نکته غافل نشده است. شکل ظاهری آن با نمای ویلا همخوانی داشته و هردو  از ظاهری منحنی شکل برخوردار هستند. شما به محض ورود به ویلا منظره زیبایی از استخر  را پیش رو خواهید داشت که به شما این نوید را می دهد که می توانید تعطیلات خود را با آبتنی سپری کنید..!!

 

رعایت استاندارد های طراحی و امنیتی 


مسلما همه افراد دوست دارند با خیالی آسوده شنا کنند. توجه به برخی نکات در طراحی استخر باعث می شود که شما با آسودگی خاطر بیشتری به شنا در استخر بپردازید.

استخر آب گرم مجموعه رویال هالیدی، با استفاده از تجهیزات کاملا حرفه ای و بهداشتی تصفیه آب، دوش استخر، جکوزی. تجربه یک آبتنی به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند.

مصالح مختلفی را می توان در ساخت استخر به کار برد ازجمله سنگ، چوب و کاشی. اما باید توجه داشت که جنس و طرز ساخت مصالح طوری انتخاب شود که هیچکدام دارای گوشه تیز و خطرناک نبوده و در ضمن لیز نباشد. شما قرار نیست به خاطر شنا کردن امنیت خود را به خطر اندازید..!!

علاوه بر آن بهتر است کف استخر با شیب ملایمی به تدریج به قسمت عمیق منتهی گردد و نباید عمق استخر به طور ناگهانی تغییر یابد. بهتر است طراحی استخر با عمق های پلکانی طراحی شود .

ظاهر منحنی شکل این استخر  هیچ لبه تیز و خطر ناکی نداشته و از این لحاظ نگرانی نخواهید داشت. به همین جهت برای استفاده کودکان نیز مناسب است.


محیط پیرامون استخر 

یکی از مسائلی که بهتر است در طراحی فضای پیرامونی استخرهای روباز در نظر گرفته شود، جانمایی فضایی برای استراحت ، نوشیدنی و … است. 
محیط پیرامون استخر این مجموعه همراه با چتر سابیان برای جلوگیری از تابش آفتاب و بارش باران و همچنین فضای کافی برای نشستن و نور پردازی مناسب، فضای دلنشینی را فراهم کرده است.
جانمایی استخر در ویلا به گونه ای است که در بهترین موقیعت مکانی ویلا بوده و در طول روز و به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر بیشترین نورگیری از خورشید را داراست.






 

  

دیدگاه‌ها و نظرات کاربران

فرم ارسال نظر
5/5 1 0 0