دو اتاق مستر ، دو اتاق استاندارد و اتاق کودکی که در این مجموعه بری مهمانان طراحی شده است با بکارگیری امکانات کامل فرصت استراحت را به بهترین شکل برای مهمانان تدارک دیده است . این اتاق ها شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اتاق به متراژ m 20 ، کمد دیواری، تخت 2 نفره، صندلی استراحت، دراور، کمد لباس، کمد رخت خواب، آیینه، کولر گازی... می باشد.

گروه بندی   
فضای داخلی- اتاق
امکانات شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اتاق به متراژ m 20 ، کمد دیواری، تخت 2 نفره، صندلی استراحت، دراور، کمد لباس، کمد رخت خواب، آیینه، کولر گازی...




 

اتاق خواب

اتاق خواب مستر، یکی از فضاهای مهم  خانه های معاصر به شمار می رود. این فضا که به عنوان بزرگترین اتاق  خانه شناخته می شود، تقریبا در همه آپارتمان های لوکس معاصر وجود دارد.
در طراحی دکوراسیون داخلی منزل  و همینطور در طراحی دکوراسیون داخلی ویلاها طراحی اتاق خواب والدین یا همان مستر اهمیت ویژه ای برای کارفرمایان دارد. نور پردازی و رنگهای مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ویلاها به جهت تاثیرات روانی مثبت و منفی که خواهد داشت باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. 

به طور کلی اتاق مستر باید به اندازه ای بزرگ باشد که یک تخت خواب دو نفره، دو میز پاتختی، کمد و یک میز آرایش را در خود جای دهد. 

علاوه بر این اتاق کودک جز دل نشین ترین بخش های طراحی منزل به شمار می رود. برای اینکه این  اتاق به معنای واقعی، اتاق کودک باشد، بعضی استانداردها باید تغییر کند. لازم است به روانشناسی رنگ ها و دسترسی های مناسب و امن برای کودک در اتاق شود . طراحی این اتاق برای کودک صورت می گیرد، پس باید طوری طراحی و چیدمان شود که برای کودک مناسب باشد نه برای والدین.

 مجموعه اقامتی خصوصی تعطیلات رویایی با درنظر گرفتن تمامی موارد فوق دو اتاق مستر، دو اتاق استاندارد و یک اتاق کودک با تمامی امکانات برای مهمانان فراهم کرده است. امکانات این اتاق ها به قرار زیر است:

دو تا اتاق مستر :

شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اتاق به متراژ m 20 ، کمد دیواری، تخت 2 نفره، صندلی استراحت، دراور، کمد لباس، کمد رخت خواب، آیینه، کولر گازی

دو تا اتاق استاندارد :

شامل اتاق به متراژ m  16، کمد دیواری، تخت 2 نفره، صندلی استراحت، دراور، کمد لباس، کمد رخت خواب، آیینه، کولر گازی

یک اتاق کودک :

شامل تخت دو نفره، میز، دراور، کمد اسباب بازی، اسباب بازی کودک، کولز گازی، صندلی کودک، اتاق به متراژ m 16

دیدگاه‌ها و نظرات کاربران

فرم ارسال نظر
5/5 1 0 0