سالن پذیرایی این مجموعه در قالب دو سالن وسیع و مجزا با تمامی امکانات فرصت وقت گذرانی در کنار عزیزانتان را فراهم آورده است. امکانات این سالن ها شامل میز نهارخوری، مبل ، صندلی ریلکس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبل تخت خواب شو، تی وی روم ( TV ROOM )و... می باشد.

گروه بندی  
فضای داخلی- سالن پذیرایی
امکانات میز نهارخوری، مبل ، صندلی  ریلکس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبل تخت خواب شو، تی وی روم ( TV ROOM )و...

 

سالن پذیرایی

 

اتاق پذیرایی  یکی از مشغول ترین و عمومی ترین قسمت های هر خانه ای محسوب می شود، در این اتاق است که مهمانان، دوستان، همکاران، بستگان و آشنایان بیشتر وقت خود را صرف می کنند.
در دکوراسیون داخلی پالت گرم، به شما اجازه می دهد با رنگ های مختلف و بافت های جالب بازی کنید. استفاده از رنگ های گرم انتخاب خوبی برای فضاهای بزرگ و وسیع بوده و باعث می شود این فضاها گرم و صمیمی به نظر برسند.

 در دکوراسیون داخلی  این مجموعه از رنگ های گرم استفاده شده است که به شما حس شادابی و زنده بودن فضا را القا کرده و باعث روشنایی و گرمای بیشتری می شود. بنابراین شما فضایی کسل کننده نخواهید داشت. 

سالن پذیرایی این مجموعه در دو بخش که هر دو فضای بزرگ و وسیعی را دارا بوده و تجهیزات کاملی برای آن در نظر گرفته شده است فرصت وقت گذرانی با عزیزانتان را فراهم آورده. بنابراین برای دورهمی های خود نگران کمبود جا نخواهید بود.

امکانات سالن پذبرایی به شرح زیر است:
 

سالن پذیرایی 1 :


میز نهارخوری، مبل ، صندلی  ریلکس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبل تخت خواب شو، تی وی روم ( TV ROOM ) ( تلویزیون، آنتن دیجیتال، دی وی دی و سیستم صوتی حرفه ای )
 

سالن پذیرایی 2 :


میز بیلیارد، میز بازی، تاب ریلکس، مبل، صندلی، یخچال، چایی ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام

دیدگاه‌ها و نظرات کاربران

فرم ارسال نظر
5/5 1 0 0