سرزمین رویاها دنیای کوچکی پر از هیجان جوانی است.دنیای تجربه های ناب و تازه ای که فرصت کشف شور و شوق جوانی را به شما هدیه میکند.زمانی که باید برای کشف جهان زیبا و ناشناخته پیش بروید و هرگز تسلیم نشوید.میتوانید اینجا رویاهایتان را تجربه کنید. گوشه ای از بهشت زمینی که آغازش مسیری سبز و رویایی است و امتدادش آفتاب طلایی رنگ و داغ تابیده از بین شاخ و برگهای جنگل پهن برگ،روی قله های مرتفع کوهستان البرز است. بی اغراق اینجا از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری در تمام دنیاست!

فاصله تا مجمتع 70 کیلومتر
گروه بندی تفریحی - طبیعت سبز


این مکان کجاست؟
 

 

تله کابین لاهیجانتله کابین لاهیجان


یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری لاهیجان تله کابین لاهیجان است.
تله کابین احرار لاهیجان در سال 1384 به عنوان اولین تله کابین مدرن ایران تاسیس شد .از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان گیلان محسوب می‌شود.
تله کابین لاهیجان با  33 کابین  آبی رنگ 6 نفره ، 1500متر طول  را در 20 دقیقه تا ارتفاع 110 متری بالا می‌رود.مسیر از دامنه ی شیطان کوه شروع می شود، جایی ایستگاه اول قرار دارد و شما را از بام سبز لاهیجان به سمت کوه فلاح خیر و قله ی سر سبز تاج خروس می برد.
تله کابین لاهیجان  یک تن ژنراتور دارد پس برق به هیچ وجه قطع نمی‌شود.پس به جز لذت بردن از طبیعت و عبور از جنگل های بکر لاهیجان نگران هیچ چیز نباشید.


 

ساعت کاری تله کابین لاهیجان

تله کابین احرار لاهیجان
فراموش نکنید از 8صبح تا 8 شب فرصت دارید مناظر سر تا سر پوشیده از بوته های سبز چای، استخر شهر لاهیجان و غروب خورشید از افق شهر را ازاین فاصله مشاهده کنید. از اینها گذشته هرچقدر که پیش بروید هوا هم خنک‌تر و مطبوع‌تر می‌شود و دیگر از گرمای هوا چندان خبری نیست طوری که دلتان نمی‌خواهد حالا حالاها پایین بیایید.پس مراقب باشید زمان را از دست ندهید. چشم که باز کنید به انتهای مسیر رسیده‌اید. این پایان ماجرا نیست در بدو ورود به کابین ها تیم عکاسی تله کابین از شما عکسبرداری میکنند که با رسیدن به ایستگاه دوم میتوانید عکس های خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل با پرداخت هزینه جداگانه هزینه عکستان را با خود به خانه ببرید.


قیمت بلیط تله کابین لاهیجان


 قیمت بلیط در سال 97 بیست و دو هزار تومان است.و برای کودکان دو تا هفت ساله ی شما 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.



 

دیدگاه‌ها و نظرات کاربران

فرم ارسال نظر
5/5 1 0 0