جاذبه گردشگری

معرفی زیباییهای رویایی در نزدیکی مجتمع تعطیلات رویایی و راهنمای مجازی

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

قلعه رودخان

بالای ارتفاعات جنگلی فومن و در روستای سرسبز رودخان، قلعه‌ای جا خوش کرده که تاریخ طول و درازی را طی کرده تا به زمان ما رسیده است. قلعه رودخان که جزء دیدنی ترین قلعه های ایران است، قلعه‌ای عادی نیست. بعد از اینکه مشقت راه را به جان خریدید و از صدها پله بالا رفتید، از عظمت قلعه و آن همه سبزی که زیر پایتان است حیرت می‌کنید، جایی که مثل هیچ کجا نیست. بعضی وقت‌ها این منطقه را مه‌ای در برمی‌گیرد و همین بر جذابیتش اضافه می‌کند. شما با قلعه‌ای تاریخی طرفید که خودش یک پا تاریخ زنده منطقه محسوب می‌شود و بعد از گذشت زمان زیاد همچنان مستحکم و سرپا مانده است.

فاصله تا مجمتع 22 کیلومتر
گروه بندی تاریخی - طبیعت سبز
مشاهده
امامزاده اسحاق

امامزاده اسحاق گیلان محبوب دل های مردم و هرساله از تعداد زیادی زائر بسیاری پذیرایی میکند. مسیر سرسبز امامزاده پر از خانه های چوبیِ رنگانگ است که به زائران اجاره داده می شود.

فاصله تا مجمتع 27 کیلومتر
گروه بندی مذهبی - طبیعت سبز
مشاهده
امامزاده ابراهیم

شهرک امامزاده ابراهیم شهرستان شفت از جاذبه‌های گردشگری و زیارتی استان گیلان است که همه‌ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این منطقه به گیلان سفر می‌کنند.

فاصله تا مجمتع 31کیلومتر
گروه بندی تاریخی - مذهبی - طبیعت سبز
مشاهده
آبشار دودوزن

این بار به گوشه ای دیگر از این شهرستان می رویم تا آبشاری زیبا را در روستای خرُم کَش به تماشا بنشینیم. جایی که تصاویر و صداهای طبیعت لحظه ای هم رهایمان نمی کنند... اگر تصمیم دارید که خستگی روزهای پرکار و مشغله را به در کنید و به دنبال مقصدی تازه هستید به شما سفر به آبشار دودوَزن را پیشنهاد می کنیم.

فاصله تا مجمتع 24 کیلومتر
گروه بندی تفریحی - طبیعت سبز
مشاهده
موزه گردشگری گیلان

شاید در سال هایی نه چندان دور گردشگری تنها در این سرزمین به دریا و جنگل خلاصه می شد اما امروز در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری، توانمندی های بسیاری در این حوزه برای استان تعریف شده که موزه ها می تواند بعدی از آن باشد. 9 موزه در گیلان فعال است که گنجینه رشت، موزه میراث روستایی گیلان، موزه فومن و موزه تاریخ چای ایران (لاهیجان) از جمله موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان است.

فاصله تا مجمتع 27 کیلومتر
گروه بندی تاریخی - طبیعت سبز
مشاهده
ماسوله

شهر ماسوله در گیلان دارای قدمت تاریخی بوده و در سال ۱۳۵۴ با شماره ۱۰۹۰ در فهرست میراث فرهنگی و طبیعی ملی ایران به ثبت رسیده است. حتی این شهر کوچک در فهرست موقت آثار یونسکو هم قرار دارد. این شهر کوچک در گیلان جزء شهرهای قدیمی ایران است و از سال ۱۳۱۵ دارای شهرداری بوده است.

فاصله تا مجمتع 46کیلومتر
گروه بندی معماری - طبیعت سبز
مشاهده
بندر انزلی

امروز قصد داریم تا سفر کوتاه دیگری به استان سرسبز گیلان و یکی از بزرگترین بنادر کشور در این استان داشته باشیم. بندر انزلی یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای شمالی کشور است که جاذبه های طبیعی و انسان ساخت متنوعی را درون خود جای داده است. این شهر را به اروپای ایران هم تشبیه کرده اند!

فاصله تا مجمتع 62 کیلومتر
گروه بندی تاریخی - طبیعت سبز
مشاهده
تله کابین لاهیجان

سرزمین رویاها دنیای کوچکی پر از هیجان جوانی است.دنیای تجربه های ناب و تازه ای که فرصت کشف شور و شوق جوانی را به شما هدیه میکند.زمانی که باید برای کشف جهان زیبا و ناشناخته پیش بروید و هرگز تسلیم نشوید.میتوانید اینجا رویاهایتان را تجربه کنید. گوشه ای از بهشت زمینی که آغازش مسیری سبز و رویایی است و امتدادش آفتاب طلایی رنگ و داغ تابیده از بین شاخ و برگهای جنگل پهن برگ،روی قله های مرتفع کوهستان البرز است. بی اغراق اینجا از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری در تمام دنیاست!

فاصله تا مجمتع 70 کیلومتر
گروه بندی تفریحی - طبیعت سبز
مشاهده
رشت، الهه باران

از شهرهای زیبا با پتانسیل بالای گردشگری و پر از جاهای دیدنی، رشت، مرکز استان گیلان است. که به آن سومین شهر گردشگرپذیر ایران لقب داده‌اند. این شهر به دلیل داشتن طبیعی سرسبز، همواره یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان در نوروز و تعطیلات تابستان است و کمتر کسی پیدا می‌شود که به شمال ایران سفر کند و از رشت بازدیدی نداشته باشد.

فاصله تا مجمتع 25 کیلومتر
گروه بندی تاریخی -گردشگری- طبیعت سبز
مشاهده

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی